Klacht Postcode Loterij: Opzeggen postcode loterij lukt niet

Klachtnummer
# 156926
Gebruiker
Joshua
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor december wou ik een lot bij de postcode loterij kopen alleen hier moest ik een abonnement voor afsluiten. Van te voren had ik gebeld om te vragen of het opzeggen mogelijk was, hier kreeg ik te horen dat dit mogelijk was. Met alle vertrouwen heb ik een lot gekocht. Vervolgens heb ik begin januari gebeld om mijn lot op te zeggen en toen heb ik te horen gekregen dat mijn abonnement was opgezegd. Toch nadat ik had gebeld kreeg ik 25 januari een automatische afschrijving van mijn rekening en heb ik nogmaals gebeld. Wat uit dit gesprek tevoren kwam was dat er de vorige keer wat was mis gegaan en dat ik het geld dat afgeschreven was kon terug vragen, ook had hij me beloofd dat mijn abonnement per direct was opgezegd. Nu willen ze 25 Februari weer geld van mijn rekening af halen, alleen uit voorzorgsmaatregelen heb ik al het geld van mijn rekening gehaald.
Dit vind ik geen gang van zaken en hooguit onbeschoft.

De oplossing

Het enigste wat ik wil is om te weten waarom dit iedere fout gaat en dat ze me het onterecht afgeschreven geld terug betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Boermans,

    Bedankt voor uw bericht. We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor.

    Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw deelname.

    Voor een terugboeking van het inleggeld kunt u het beste nogmaals contact opnemen met onze afdeling Ledenservice op 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Of stuur ons uw verzoek via het contactformulier op onze website.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen