Opgelost door Postcode Loterij: opzeggen postcodeloterij omslachtig

Roel

Het opzeggen van de postcodeloterij is omslachtig.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen er moeite mee hebben.
Als je digitaal aangeeft te willen stoppen krijg je eerst een veld te zien wat je allemaal niet voor goeds doet voor goede doelen als je toch blijft deelnemen, min of meer gebedel dus.
Vervolgens moet je weer aangeven dat je wilt stoppen.
Ik heb het voor elkaar maar ontvang nog steeds mails en post.
Daar schijnt ook weer wat tijd overheen te gaan voordat dit stopt.
HOE ZOU HET DAN MOETEN

Een regel om op te klikken voor opzeggen en dan ook direct naar het formulier voor uitschrijven.
Als je bij het uitschrijven tevens aangeeft dat je geen mails, nieuwsbrief, of post wilt ontvangen moet dit direct geregeld zijn, eventuele al verzonden brieven daargelaten.

Als je bij het uitschrijven tevens aangeeft dat je geen mails, nieuwsbrief, of post wilt ontvangen moet dit direct geregeld zijn, eventuele al verzonden brieven uitgezonderd.

Postcode Loterij
    Geachte heer Kok,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over het online opzegformulier. Wij geven uw suggestie door aan de betreffende afdeling. Bedankt dat u de moeite genomen hebt om ons dit te laten weten.

Wij zorgen er daarnaast voor dat u binnenkort geen e-mails en reclamepost op uw naam meer ontvangt van de Nationale Postcode Loterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost en e-mails ontvangt. Dit komt doordat sommige e-mails en post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij
    Roel
    Ze zeggen toe mijn suggestie voor te stellen aan de
    desbetreffende afdeling.
    Of deze er wat mee gaat doen is de vraag.
    Post kan tot 3 weken duren na beëindiging.
    Lijkt me onnodig.

Roel

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?