Opgelost door Postcode Loterij: overlijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95347
Gebruiker
sabine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

postcode loterij via e-mail bericht gegeven dat mijn vader op 6 januari is overleden en dat ik zijn lidmaatschap graag op wilde zeggen. Krijg e-mail terug gericht aan mijn vader dat ze zijn verzoek niet kunnen behandelen. Gebeld met de loterij zijn lidmaatschap kunnen ze pas per 1 maart beeindigen want de automatische incasso is al weg en inderdaad 26 januari wordt het bedrag afgeschreven weer gebeld maar zo werken ze
nu eenmaal bij de postcode loterij en het wordt niet eerder beeindigd als 1 maart

De oplossing

lidmaatschap direct beeindigen en het geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Biggelaar,U heeft zojuist telefonisch contact gehad met een collega. Wij vertrouwen er daarom op dat uw verzoek alsnog naar wens is afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Postcode Loterij
  2. Auteur
    sabine
    Datum
    Mijn klacht is zeer netjes afgehandeld door de postcode loterij
    tevreden met de oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sabine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?