Opgelost door Postcode Loterij: Overlijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96236
Gebruiker
Maria61
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 16 december 2014 is mijn moeder overleden. Dit is op 24 december telefonisch gemeld aan de postcodeloterij. Van de opzegging is zelfs een bandopname gemaakt. Er zou nog 1 x meegespeeld worden in januari. Tot mijn stomme verbazing is in januari ook afgeschreven door de pcloterij voor deelname in februari. Er is dus niets geregeld. Op 26 januari een bericht verzonden per email naar de ledenservice om de deelname te stoppen en de deelname over februari terug te laten storten. Binnen 10 dagen zou er contact worden opgenomen. Niets gehoord. Nu via de opzeggingspagina opgezegd. Ik vind dit rieken naar lijkenpikkerij. Dit is het enige bedrijf waarbij je een overlijden niet kunt per email kunt afhandelen.

De oplossing

Stopzetten en terugstorten van inleg over februari

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Kurvers, wij betreuren dat uw verzoek niet goed is afgehandeld en hebben daarom telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat we uw vraag hiermee alsnog naar wens hebben kunnen afhandelen. Wij wensen u veel sterkte de komende tijd.
    Team Webcare Postcode Loterij.
  2. Auteur
    Maria61
    Datum
    Via Klachtenkompas wordt de opzegging wel afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria61
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen