Opgelost door Postcode Loterij: Overlijden

Maria61

Op 16 december 2014 is mijn moeder overleden. Dit is op 24 december telefonisch gemeld aan de postcodeloterij. Van de opzegging is zelfs een bandopname gemaakt. Er zou nog 1 x meegespeeld worden in januari. Tot mijn stomme verbazing is in januari ook afgeschreven door de pcloterij voor deelname in februari. Er is dus niets geregeld. Op 26 januari een bericht verzonden per email naar de ledenservice om de deelname te stoppen en de deelname over februari terug te laten storten. Binnen 10 dagen zou er contact worden opgenomen. Niets gehoord. Nu via de opzeggingspagina opgezegd. Ik vind dit rieken naar lijkenpikkerij. Dit is het enige bedrijf waarbij je een overlijden niet kunt per email kunt afhandelen.

Stopzetten en terugstorten van inleg over februari

Postcode Loterij
    Geachte heer Kurvers, wij betreuren dat uw verzoek niet goed is afgehandeld en hebben daarom telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat we uw vraag hiermee alsnog naar wens hebben kunnen afhandelen. Wij wensen u veel sterkte de komende tijd.
    Team Webcare Postcode Loterij.
    Maria61
    Via Klachtenkompas wordt de opzegging wel afgehandeld

Maria61

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?