Klacht Postcode Loterij: Postcode loterij lekker eropuit hotelarrangement via Fletcher hotels kan niet verzilverd worden terwijl kamer beschikbaar is.

Beelen

Heden gebeld met Kay Simons Fletcher hotels. Er was nog 1 kamer beschikbaar maar deze was met balkon en prijstechnisch niet beschikbaar. In de brief staat niets over een beperkt aanbod kamers of soort kamer waar op het arrangement betrekking heeft.
Omdat het komend weekeinde mooi weer wordt voorspelt is de vraag groot en is blijkbaar mijn arrangement minder lucratief voor Fletcher hotels.

Ik mis een duidelijke beschrijving waar recht op bestaat. Er wordt nu geen verschil gemaakt in het aanbod welke kamer wel en welke niet kan worden geboekt. Volgens de voorwaarden voor een reservering heb ik aan alle voorwaarden voldaan.
De reserveringsdatum vervalt op 30 april 2016.

Ik wacht de reactie van postcode loterij en Fletcher hotels af en adviseer om de voorwaarden aan te passen als het klopt dat de reservering niet in alle situaties kan plaats vinden.

Postcode Loterij
    Geachte heer Van Beelen,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u gebeld maar wij belden ongelegen. Wij nemen op een later tijdstip weer contact met u op.

Nationale Postcode Loterij
    Postcode Loterij
    Geachte heer Van Beelen,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad.

Wij wensen u veel succes met uw verdere deelname.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?