Klacht Postcode Loterij: postcode loterij terroriseert mensen met telefonische verkoop

Klachtnummer
# 52298
Gebruiker
schumi1983
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen per jaar wordt ik lastig gevallen door diverse call centra in opdracht van de postcode loterij... bellen meestal anoniem of met een nummer uit groot Brittannië... tijdstip van de dag interesseert ze niets en als je niet opneemt bellen ze gerust 20 keer per dag... terroriseren noem ik dit... inschrijving bij het bel me niet register haalt niets uit, al zeggen ze van wel...

De oplossing

Mij en de rest van nederland met rust laten...

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Schumacher,
    We hebben je telefoonnummer uit de lijst gehaald. Afgezien van telefoontjes die nu eventueel al voorbereid zijn, zult u in de toekomst niet meer gebeld worden.
    We hopen u hiermee van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    schumi1983
    Datum
    Dit hebben jullie al meerdere malen gezegd... wat gebeurd er als ik volgende keer weer wordt gebeld met een geheim of engels nummer? Hoe komt mijn telefoonnummer überhaupt bij jullie terecht? Ik heb nooit iets gehad met jullie.... ik wil garantie dat ik nooit meer gebeld wordt en compensatie als dat wel gebeurd...
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Schumacher,
    We hebben je telefoonnummer opgenomen in ons Recht van Verzet. Na de eerder genoemde overgangsperiode zullen we dus geen telefonisch contact meer met je opnemen. Als je wilt, kunnen we uitzoeken waarom je gebeld bent. Wil je dat dan bij ons aangeven?
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?