Klacht Postcode Loterij: Postcodeloterij agenda

Klachtnummer
# 77897
Gebruiker
Maurice
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte postcodeloterij.

Ik hoor van verschillende mensen dat hun een postcodeloterij agenda hebben ontvangen.
Ik speel met 2 loten mee en heb nog steeds geen agenda ontvangen terwijl ik de agenda en coupons veel gebruik.
Wat gaan we hier aan doen?

Mvg
Maurice

Gewenste oplossing

Zsm opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste heer Mijer,Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u de Agenda niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben de Agenda nagezonden. De bingogetallen kunt u elke zondag op uw computer downloaden.
    Namens de goede doelen wensen wij u veel succes met uw verdere deelname.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen