Klacht Postcode Loterij: Postcodeloterij blijft mij maar stalken!

Ardora

Postcodeloterij stalkt ons met post op naam en nu ook via colportage. Ik heb een duidelijke sticker op mijn deur dat ik geen colportage wens en toch bellen ze aan. Ik speel niet mee en zal dat ook nooit doen en wens dus ook geen post op naam. Ik kan niets doen om ze te laten stoppen, dus probeer ik het maar op deze manier, in de hoop dat ze mij voortaan met rust laten.

Ik zou het op prijs stellen dat ik geen post meer hoef te ontvangen en ik wil zeker geen colportage meer van ze.

Postcode Loterij
    Beste heer Hillebrand,

Dank u wel voor uw melding.

Hierover hebben we vandaag geprobeerd om u te bellen, maar helaas kregen we geen gehoor. Daarom reageren we hierbij schriftelijk op uw bericht.

In de eerste plaats bieden we onze verontschuldigingen aan voor het feit dat werd aangebeld door wervers terwijl u een duidelijke sticker had aangebracht waarmee u aangeeft dat u geen colportage wenst. Uiteraard is het dan niet de bedoeling dat onze wervers dan toch aanbellen. We zullen nagaan welke wervers dit zijn geweest en de betreffende wervers zullen vervolgens een ernstige terugkoppeling hierover ontvangen.

We zorgen ervoor dat u binnenkort geen geadresseerde reclamepost meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangt. Daarnaast hebben we uw adres nu geblokkeerd voor benadering via verkoop aan de deur. Ook ontvangt u geen reclame meer per e-mail en wordt u niet meer gebeld.

Mogelijk ontvangt u nog reclamepost, e-mail of wordt u nog gebeld in de komende zes weken, omdat dit al is voorbereid en niet meer is tegen te houden. Mijn excuses hiervoor.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost van de Nationale Postcode Loterij ontvangt, kunt u een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?