Klacht Postcode Loterij: Postcodeloterij onjuiste bankafschrijvingen

Capajo

Mijn moeder is jaren lid vd Postcodeloterij en speelt met 4 loten. Het valt op dat op haar bankafschrift staat dat ze €50 betaald voor 4 loten, maar de Loterij noemt maar 3 loten. Feitelijk speelt ze dus mee met 3 loten en steekt de Loterij het geld vh vierde lot (dat niet op de afschriften staat) in hun zak. Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Het is niet dat er een pagina vh afschrift ontbreekt, of dat de tekst is weggevallen. In sommige maanden staan wel 4 lotnummers. Het is raar dat de Loterij elke maand €50 int voor 3 lotnummers en de andere maand 4. Nu dit opvalt, vermoedt ik dat de Postcodeloterij dit smerige spelletje bij meerdere mensen uitvoert om er zelf geld aan over te houden. De meesten ontvangen geen papieren afschriften en zal het niet snel opvallen. En jij maar denken dat je met 4 loten meespeelt, maar niet meedingt met de prijzen. Als je geen lot hebt ontvangen wel voor is betaald, dan heb je m.i. recht op teruggave van het geld voor het niet verkregen lot.

Mijn moeder wil van de Postcodeloterij weten waarom ze dit hebben gedaan en als er geen duidelijkheid gegeven kan worden, het geld terug ontvangen voor de loten die de Postcodeloterij wel heeft geïnd, maar niet aan haar heeft gegeven. Ze is bereidt om de bankafschriften als bewijs hiervoor te overleggen. Ze wil wel graag lid blijven van de postcodeloterij, maar dan wel terecht met 4 loten meespelen en niet met 3, zoals nu wel is gebeurd.

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Boxma,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u een email gestuurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?