Klacht Postcode Loterij: postcodeloterij

Klachtnummer
# 101814
Gebruiker
N.V.T.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een klacht over postcodeloterij ik doe al mee maar door omdat ze mijn biungo loten niet hebt verstuurd kon ik zondag 15 maart niet mee spelen daarom wil ik hier over een klacht indienen en ik ben al gestopt

De oplossing

ik stop er mee

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Morais Lima,
    Wat vervelend dat u uw bingokaarten nog niet ontvangen heeft. Omdat uw loten vlak voor de eerste uitzending zijn aangemeld, konden wij de bingokaarten helaas niet op tijd bij u thuis krijgen. Deze vallen uiterlijk in de loop van komende week op de mat. Wel heeft u al (automatisch) meegespeeld, wij houden namelijk alle uitslagen voor u bij. Overigens kunt u uw bingogetallen op de avond van de uitzending ook terugvinden op www.postcodeloterijbingo.nl. We wensen u veel geluk!
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen