Opgelost door Postcode Loterij: Prijs niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416054
Gebruiker
NaasteFazant#351
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4/12 bericht gehad dat de 2 repen die we gekozen hadden onderweg zijn Karamel/ zeezout en donker melk pretzel toffee, nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Alsnog sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,


    Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan. U ontvangt uw nieuwe persoonlijke code binnen twee weken bij u thuis!


    Met vriendelijke groet,

    Julia
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NaasteFazant#351
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe link
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen