Klacht Postcode Loterij: Prijzen niet ontvangen ( 2x fiets)

Klachtnummer
# 130559
Gebruiker
Bentje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, ik zou in juni twee fietsen hebben gewonnen en uiterlijk één september berichten hiervan moeten hebben gehad. Deze is echter nooit gekomen! Heb wel geprobeerd te bellen met de klachten lijn ( 50 cent lichter) maar deze neemt op dit moment geen andere klachten aan dan over de boodschappen kaart. Groetjes Bent

De oplossing

Graag een verklaring en alsnog de prijs uitgekeerd krijgen. Geldelijke vergoeding of andere oplossing is ook mogelijk in overleg.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Everts,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u getracht telefonsch te bereiken maar kregen geen gehoor.

    Inmiddels hebben wij u een email gestuurd met daarin meer informatie over uw prijs.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen