Klacht Postcode Loterij: Raar vegetarisch aanbod

edmf lammers van toorenburg

Ik heb 3 willem en drees najaarspakketten gewonnen. Helaas hebben vegetariers het weer verkloot voor de massa en is dit jaar het vlees eruit gehaald. Ik pis hiervan. Ik vind een maaltijd zonder vlees noet volledig en ik vindt dat er met vleeseters ook rekening gehouden mag worden. Idioot gedrag.

Normale pakketten verstrekken of een andere prijs aanbieden want dit schiet niet op
Lekker makkelijk! Straks ga je me ook nog vertellen dat ik 3 x dezelfde bullshit samenstelling krijg opgestuurd

Postcode Loterij
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    edmf lammers van toorenburg
    Ik heb liever dat we corresponderen via deze website. Dan kan iedereen zien hoe de postcodeloterij omgaat met klachten als deze
    edmf lammers van toorenburg
    Ik wacht nog steeds op een reactie. Postcodeloterij laat zich afweten
    Postcode Loterij
    Beste deelnemer,

Bedankt voor uw bericht. Wegens drukte is het helaas niet gelukt om eerder te reageren op uw bericht. Excuses voor het ongemak.

Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw gewonnen Willem&Drees najaarspakketten. Voor het verstrekken van deze pakketten werken wij samen met Willem&Drees. Wij kunnen er helaas niet voor zorgen dat er vlees in uw voorjaarspakketten zal zitten.

Thomas
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?