Klacht Postcode Loterij: reclame

Klachtnummer
# 163461
Gebruiker
SAMI
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/ mevrouw,

Ik krijg regelmatig een post van jullie in mijn brievenbus terwijl heb ik meerdere keer gebeld en gezegd dat ik geen reclame of bellen meer wil ontvangen/krijgen

Graag bevestigen dat ik in de toekomst geen reclame van jullie kreeg

Met vriendelijke groet,
Jerjis

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Jerjis,

    Wat vervelend dat u nog steeds geadresseerde reclamepost van ons ontvangt. Wij geven u graag wat meer uitleg.

    Wij hebben ervoor gezorgd dat u geen geadresseerde reclame meer van de Nationale Postcode Loterij zal ontvangen. Omdat onze reclamepost enige tijd van tevoren al worden klaargemaakt voor verzending, kan het zijn dat u hierna nog een aantal poststukken ontvangt. Onze excuses hiervoor.

    Binnen zes weken zal u geen geadresseerde reclamepost of e-mails meer van de Nationale Postcode Loterij ontvangen. Wilt u geen ongeadresseerde reclamepost ontvangen? Dan kunt u een NEE-JA of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen