Klacht Postcode Loterij: Reglement

Klachtnummer
# 92258
Gebruiker
Aafke Gnodde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In verband met de hemakaart actie en de summiere omschrijving van enkele voorwaarden, wilde ik alle voorwaarden van de postcodeloterij bekijken en ging, op aanraden van de actiekaart naar de site, Daar zijn de voorwaarden niet direct te vinden. Met het intikken van het woord reglement kreeg ik een URL die ik intikte en vervolgens wordt er een foutmelding gegeven. Met andere woorden je wordt gedwongen te bellen als je het wilt weten en dat is niet tegen lokaal tarief.

De oplossing

Ik zou willen aanraden om het reglement in een apart kopje bovenaan te zetten zodat iedereen er notie van kan nemen. Verder is een telefoonnummer wat of gratis is of tegen lokaal tarief een vriendelijkere.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Gnodde,
    Zou u ons de website bijhorende deze actie willen toesturen? De voorwaarden zouden bij iedere actie namelijk gewoon te lezen moeten zijn. Als u ons het webadres toestuurt, kunnen we hier even naar kijken.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen