Klacht Postcode Loterij: Reglement

Aafke Gnodde

In verband met de hemakaart actie en de summiere omschrijving van enkele voorwaarden, wilde ik alle voorwaarden van de postcodeloterij bekijken en ging, op aanraden van de actiekaart naar de site, Daar zijn de voorwaarden niet direct te vinden. Met het intikken van het woord reglement kreeg ik een URL die ik intikte en vervolgens wordt er een foutmelding gegeven. Met andere woorden je wordt gedwongen te bellen als je het wilt weten en dat is niet tegen lokaal tarief.

Ik zou willen aanraden om het reglement in een apart kopje bovenaan te zetten zodat iedereen er notie van kan nemen. Verder is een telefoonnummer wat of gratis is of tegen lokaal tarief een vriendelijkere.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Gnodde,
    Zou u ons de website bijhorende deze actie willen toesturen? De voorwaarden zouden bij iedere actie namelijk gewoon te lezen moeten zijn. Als u ons het webadres toestuurt, kunnen we hier even naar kijken.
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?