Klacht Postcode Loterij: Rituals cadeaubonnen niet meer geldig

Klachtnummer
# 282978
Gebruiker
Amlija
Datum
2 reacties

Details

Klacht

DE KLACHT

Ik en mijn man hadden samen 7 Rituals cadeaubonnen gewonnen. Ik had ze opgeborgen voor als er eens iemand jarig was of zoals nu de feestdagen in zicht zijn.

Dus ik haal ze nu tevoorschijn en zie tot mijn schrik dat ze een maand geleden verlopen zijn:-(
Ze waren geldig tot 31-10-2017.

Ik dacht dat er geen datum meer op de cadeaubonnen mocht staan omdat het toch een gekregen/gewonnen iets is of als er wel een datum op staat dat ze dan minimaal een jaar lang geldig moeten zijn.

Gewenste oplossing

Compensatie of vervangend product

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Tjon,

    Bedankt voor uw melding.

    We hebben u hierover gebeld en u enige uitleg gegeven. We hebben u vervolgens een passende oplossing aangeboden.

    We vertrouwen erop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Amlija
    Datum
    Dank voor de snelle reactie en oplossing.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen