Klacht Postcode Loterij: Saldo cadeaukaart incorrect

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402765
Gebruiker
Larskorp4
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag nog net voor het eind toch mijn cadeaukaart gebruikt bij Albert Heijn. Eet veel wereldgerechten, waren ook nog eens in de aanbieding, dus mooie kans.
Echter bij uiteindelijke bon is er maar 8,75 van de kaart gehaald en staat mijn saldo nu op €0.
Kaart eerder nog helemaal niet gebruikt, dus heeft geen 12,50 opgestaan.

Gewenste oplossing

Overige saldo terug storten
Geboden oplossing
Geen reactie gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Postcode Loterij is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Larskorp4
    Datum
    Nog niks gehoord van postcode loterij

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen