Opgelost door Postcode Loterij: site

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45911
Gebruiker
Ham
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil 1 lot opzeggen. Het is echter niet mogelijk binnen hun site te zien hoeveel loten men meespeelt. Ook wordt na vele manieren proberen mijn mailadres niet herkend als persoonlijke pagina. Kortom zeer ongeoganieseerd. Klachten kunnen per tel. gemeld worden maar is een langdurige geschiedenis en dus duur.

De oplossing

per mail bereikbaarheid en fatsoen voor de klanten



































2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw van der Ham,U heeft zojuist contact gehad met één van onze medewerkers. We gaan er vanuit dat alles zo naar behoren is afgehandeld. Met vriendelijke groet,Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Ham
    Datum
    secuur opgetreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ham
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy