Klacht Postcode Loterij: Spam via de post

Klachtnummer
# 46315
Gebruiker
Xkimm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Blijf maar post ontvangen
Heb meerdere malen hier over gebeld maar zonder resultaat
Heb ruim 1 jaar geleden opgezegd en krijg nog bijna wekelijks post van ze

De oplossing

Adres uit database verwijderen

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Schutte,
    We zien dat u hierover eerder deze week contact hebt gehad met onze Ledenservice. Eén van onze collega's heeft toen een blokkade op uw adres gezet. Omdat we werken met voorgedrukte post kan het echter voorkomen dat u in de komende weken nog enkele poststukken ontvangt. Deze kunnen wij helaas niet tegenhouden, onze excuses daarvoor. Er zullen nu geen nieuwe poststukken meer gedrukt worden op uw naam.
    We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Xkimm
    Datum
    Ik wil dat mijn adres niet alleen geblokkeerd word maar ook uit jullie systeem verwijderd word.
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Schutte,
    Omdat u eerder met ons hebt meegespeeld, worden die deelnemersgegevens nog even bewaard. We hebben uw adres echter uit de database voor reclamepost gehaald en u zult na de overgangsperiode dus geen post meer ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij