Klacht Postcode Loterij: Stopzetten loten TE moeilijk

Klachtnummer
# 282208
Gebruiker
J.A. de Graaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Absurd dat je online de loten niet kan stopzetten. Toevoegen is veel makkelijker. Geen stijl! Minutenlang in de wacht om telefonisch op te zeggen. Dat zeggen jullie er niet bij met jullie acties om meer loten te verkopen. Opzeggen moet net zo makkelijk kunnen als extra loten activeren.

De oplossing

Zo snel mogelijk de mogelijkheid om online je loten kunnen stopzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer De Graaf,

    Bedankt voor uw melding.

    We hebben vandaag en gisteren geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we verschillende keren geen gehoor.

    Het stopzetten van de loten is natuurlijk ook online mogelijk. Als u op onze site via het tabblad Klantenservice doorklikt komt u na enkele muisklikken bij de optie: Online of schriftelijk opzeggen. Daar kunt er dan voor kiezen om het online opzegformulier in te vullen.

    We hebben gezien dat u inmiddels uw deelname telefonisch gedeeltelijk hebt opgezegd. Vervelend om te vernemen dat er op dat moment een langere wachttijd was. Wij streven naar korte wachttijden en meten dit ook steeds. Door middel van aanpassingen in de bezetting naar aanleiding van prognoses die wij op deze metingen baseren, werken wij er continu aan om de telefonische wachttijden zo beperkt mogelijk te houden. Het spijt ons dat u ongemak heeft ondervonden door een lange wachttijd en het daaropvolgende gesprek dat door u als te lang werd beoordeeld.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende informatie te hebben verschaft.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen