Klacht Postcode Loterij: Stopzetten loten TE moeilijk

J.A. de Graaf

Absurd dat je online de loten niet kan stopzetten. Toevoegen is veel makkelijker. Geen stijl! Minutenlang in de wacht om telefonisch op te zeggen. Dat zeggen jullie er niet bij met jullie acties om meer loten te verkopen. Opzeggen moet net zo makkelijk kunnen als extra loten activeren.

Zo snel mogelijk de mogelijkheid om online je loten kunnen stopzetten.

Postcode Loterij
    Beste meneer De Graaf,

Bedankt voor uw melding.

We hebben vandaag en gisteren geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we verschillende keren geen gehoor.

Het stopzetten van de loten is natuurlijk ook online mogelijk. Als u op onze site via het tabblad Klantenservice doorklikt komt u na enkele muisklikken bij de optie: Online of schriftelijk opzeggen. Daar kunt er dan voor kiezen om het online opzegformulier in te vullen.

We hebben gezien dat u inmiddels uw deelname telefonisch gedeeltelijk hebt opgezegd. Vervelend om te vernemen dat er op dat moment een langere wachttijd was. Wij streven naar korte wachttijden en meten dit ook steeds. Door middel van aanpassingen in de bezetting naar aanleiding van prognoses die wij op deze metingen baseren, werken wij er continu aan om de telefonische wachttijden zo beperkt mogelijk te houden. Het spijt ons dat u ongemak heeft ondervonden door een lange wachttijd en het daaropvolgende gesprek dat door u als te lang werd beoordeeld.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende informatie te hebben verschaft.

Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?