Opgelost door Postcode Loterij: Storing postcode AH actie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 281394
Gebruiker
wolke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wat een goede actie leek was een teleurstelling vandaag in centrum Heerhugowaard ... de pasjes voor de AH lekker duurzaam actie werden bij de kassa door een storing geweigerd waarna veel mensen de boodschappen achterlieten op de lopende band ... Dit betrof ook koel en vriesprodukten die je dan niet meer kan verkopen ... hoezo lekker duurzaam ? Is dit niet al vaker voorgekomen ? ( bv 2014)

De oplossing

Zoals bij de kassa werd gezegd zou dd actie verlengd zijn ... zie het anders nog nergens vermeld staan

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Wolke,

    Bedankt voor uw melding.

    Er is inderdaad een storing geweest. Meerdere filialen van de Albert Heijn hebben afgelopen zaterdag 18 november problemen ondervonden met het scannen van de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM kaart. Het lukte daardoor niet de kaart te verzilveren voor duurzame boodschappen.

    Excuses voor het ongemak! De storing is inmiddels verholpen. Alhoewel de actie niet meer zichtbaar is in de winkels, kunt u uw cadeaukaart nog verzilveren tot en met zondag 3 december.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wolke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wel zonde van al die producten die door deze storing onverkoopbaar achterbleven bij de kassa`s. volgende landelijke actie het gebied in regio`s verdelen net als met de schoolvakanties
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen