Opgelost door Postcode Loterij: Storing postcode AH actie

content Opgelost
wolke

wat een goede actie leek was een teleurstelling vandaag in centrum Heerhugowaard ... de pasjes voor de AH lekker duurzaam actie werden bij de kassa door een storing geweigerd waarna veel mensen de boodschappen achterlieten op de lopende band ... Dit betrof ook koel en vriesprodukten die je dan niet meer kan verkopen ... hoezo lekker duurzaam ? Is dit niet al vaker voorgekomen ? ( bv 2014)

Zoals bij de kassa werd gezegd zou dd actie verlengd zijn ... zie het anders nog nergens vermeld staan

Postcode Loterij
    Beste meneer Wolke,

Bedankt voor uw melding.

Er is inderdaad een storing geweest. Meerdere filialen van de Albert Heijn hebben afgelopen zaterdag 18 november problemen ondervonden met het scannen van de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM kaart. Het lukte daardoor niet de kaart te verzilveren voor duurzame boodschappen.

Excuses voor het ongemak! De storing is inmiddels verholpen. Alhoewel de actie niet meer zichtbaar is in de winkels, kunt u uw cadeaukaart nog verzilveren tot en met zondag 3 december.

Nationale Postcode Loterij

wolke
Wel zonde van al die producten die door deze storing onverkoopbaar achterbleven bij de kassa`s. volgende landelijke actie het gebied in regio`s verdelen net als met de schoolvakanties

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?