Klacht Postcode Loterij: Stornering

Klachtnummer
# 196501
Gebruiker
Hirikuipers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn automatische incasso van oktober 2016 was niet gelukt. Toevallig dat ik dit in de gaten had. Toen zelf bedrag betaald met alle gegevens erbij.
Maar de andere dag was het bedrag gestorneerd.
De vraag is dan, doe je voor die maand dan niet mee??
Je krijgt nu geen bericht dat je incasso niet is gelukt.
Ben benieuwd
Vriendelijke groet

De oplossing

Dat het bedrag gewoon betaald kan worden als je dat een keer mis gaat

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Kuipers,

    U heeft inmiddels gesproken met een collega van ons. Wij vertrouwen erop dat in dit gesprek uw vragen beantwoord zijn.

    Heeft u nog vragen? Stuurt u dan een antwoord op dit bericht. Dan zijn wij u graag van dienst.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?