Klacht Postcode Loterij: Straatprijs op mijn postcode, maar ik krijg geen bericht.

Kismo 26

In week 1 is de straatprijs gevallen 25000 + BMW op mijn postcode 3972TD, ik harstikke blij want ik woon op 3972TD met 1 lot.
Mijn buurman op 84-c en buurvrouw hebben allemaal bericht gehad, maar ik niet.
Dus ik even opzoek naar mijn lotnummer blijkt er op lotnummer te staan op 3972TC011.
Ik verhaal gehaald bij klanten service postcode loterij,

Paar dagen later krijg ik van Postcode lotterij een brief dat ik een verhuizing door heb gegeven en nu met lot 3972TD002 mee speel,
Het is geen verhuizing maar een herstel van foute gegevens.

Via basis registratie kan ik jullie laten zien dat ik werkelijk op 3972TD 84-A woon en niet op 3972TC

Ik weet niet wie of wat er fout is gegaan. Ik heb nooit opgegeven dat ik postcode 3972TC woon.

Hoe gaan we dit oplossen ?

Het is wel zo eerlijk dat ik mijn prijs wel krijgt.
Straatprijs + BMW nog als krijgt zoals de straatprijs is.

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Van Hardeveld,

Wij hebben u een aantal keer geprobeerd te bellen, maar kregen u helaas niet aan de lijn. Wij hebben u daarom zojuist een e-mail gestuurd.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Nationale Postcode Loterij
    Kismo 26
    Sorry, maar naar welke telefoonnummer heeft u dan gebeld en naar welk mail adres?

Ik heb niks gehad van jullie
    Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Van Hardeveld,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat u geen bericht van ons ontvangen heeft.

Het telefoonnummer waar wij u op hebben proberen te bereiken is 0655355832. Vervolgens hebben wij een e-mail gestuurd naar het e-mailadres joycevanhardeveld@live.nl.

Mocht dit e-mailadres onjuist zijn dan horen wij graag van u op welk e-mailadres wij u wel kunnen bereiken.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Nationale Postcode Loterij
    Hallo,

Telefoonnummer klopt, alleen mail adres is op een andere manier stuk gegaan en weer gemaakt uw mailtje is niet aangekomen.

Kismo 26

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?