Opgelost door Postcode Loterij: Verkeerde voorlichting, tot wel stilzwijgend verlengen zonder toestemming.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403569
Gebruiker
Eline08
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er kwam een jongen aan de deur en vertelde dat hij de gehele wijk een gratis lot mocht aanbieden.
En nee, hij er zou absoluut niet automatisch verlengt worden na de trekking. Ik zou een mail krijgen met daarin of ik een prijs had gewonnen of niet. In diezelfde mail zou de vraag komen te staan of ik verder zou willen spelen of dat het bij deze ene gratis keer blijft. Dan kan ik kiezen om verder te spelen of het bij de ene (gratis) keer te laten.
Op deze voorwaarde heb ik ingestemd. Nu krijg ik een mail van de postcodeloterij met de bevestiging van deelname aan deze trekking, maar staat er ook bij: Na deze trekking speelt u automatisch verder voor 14 euro per lot per trekking.
Verkeerd voorgelicht dus!

De oplossing

Dat de postcodeloterij dit niet meer automatisch mag doen of mensen met verkeerde voorlichting in de val lokken.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,
    Thijs
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eline08
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er word een klacht ingediend tegen de ‘deurverkoper’ die verkeerde voorlichting gaf.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen