Opgelost door Postcode Loterij: Verkeerde voorlichting, tot wel stilzwijgend verlengen zonder toestemming.

content Opgelost
Eline08

Er kwam een jongen aan de deur en vertelde dat hij de gehele wijk een gratis lot mocht aanbieden.
En nee, hij er zou absoluut niet automatisch verlengt worden na de trekking. Ik zou een mail krijgen met daarin of ik een prijs had gewonnen of niet. In diezelfde mail zou de vraag komen te staan of ik verder zou willen spelen of dat het bij deze ene gratis keer blijft. Dan kan ik kiezen om verder te spelen of het bij de ene (gratis) keer te laten.
Op deze voorwaarde heb ik ingestemd. Nu krijg ik een mail van de postcodeloterij met de bevestiging van deelname aan deze trekking, maar staat er ook bij: Na deze trekking speelt u automatisch verder voor 14 euro per lot per trekking.
Verkeerd voorgelicht dus!

Dat de postcodeloterij dit niet meer automatisch mag doen of mensen met verkeerde voorlichting in de val lokken.

Postcode Loterij
    Beste deelnemer,

Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

Thijs
    Nationale Postcode Loterij

Eline08
Er word een klacht ingediend tegen de ‘deurverkoper’ die verkeerde voorlichting gaf.

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?