Opgelost door Postcode Loterij: Verkoop aan iemand die de taal niet spreekt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 299854
Gebruiker
romyelena
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een vluchteling die ik begeleid heeft in januari aan de deur iets getekend van een verkoper, terwijl hij geen idee had waar het over ging. Hij is namelijk de taal niet machtig. In maart kwamen we hierachter en is zijn lot/abonnement gestopt. Ik vind het echter niet kunnen dat ze iemand iets verkopen, die de taal niet spreekt en ik vind het bizar dat dit zelfs bij de postcodeloterij gebeurt! Ik vind dat meneer recht heeft op zijn geld terug van de maanden januari t/m maart.

De oplossing

Geld terug van maanden januari t/m maart

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Timmers,

    Dank u wel voor uw nadere berichten. Wij hebben met de nadere gegevens de betreffende deelname kunnen vinden. Hierover hebben wij u vandaag gebeld om een en ander uit te leggen. Het bleek om een deelname in zowel de VriendenLoterij als in de BankGiro Loterij te gaan. Met deze 2 loterijen vormen wij samen de Goede Doelen Loterijen. We hebben in onze administratie in orde gemaakt dat de inleg, voor zover dit nog niet eerder was gebeurd, wordt teruggestort op het bankrekeningnummer waarvan deze was afgeschreven. Dit betrof dan dan nog de inleg voor de trekkingen van maart en april voor de BankGiro Loterij.

    We vertrouwen er op dat we u op deze wijze voldoende hebben geïnformeerd en dat hiermee de klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
romyelena
Datum
Uiteindelijke oplossing
Erg fijn dat de bedragen niet meer geincasseerd worden. Heel fijn. Wel vervelend dat dit gebeurt is, maar goed opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen