Opgelost door Postcode Loterij: Verkoop aan iemand die de taal niet spreekt

romyelena

Een vluchteling die ik begeleid heeft in januari aan de deur iets getekend van een verkoper, terwijl hij geen idee had waar het over ging. Hij is namelijk de taal niet machtig. In maart kwamen we hierachter en is zijn lot/abonnement gestopt. Ik vind het echter niet kunnen dat ze iemand iets verkopen, die de taal niet spreekt en ik vind het bizar dat dit zelfs bij de postcodeloterij gebeurt! Ik vind dat meneer recht heeft op zijn geld terug van de maanden januari t/m maart.

Geld terug van maanden januari t/m maart

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Timmers,

Dank u wel voor uw nadere berichten. Wij hebben met de nadere gegevens de betreffende deelname kunnen vinden. Hierover hebben wij u vandaag gebeld om een en ander uit te leggen. Het bleek om een deelname in zowel de VriendenLoterij als in de BankGiro Loterij te gaan. Met deze 2 loterijen vormen wij samen de Goede Doelen Loterijen. We hebben in onze administratie in orde gemaakt dat de inleg, voor zover dit nog niet eerder was gebeurd, wordt teruggestort op het bankrekeningnummer waarvan deze was afgeschreven. Dit betrof dan dan nog de inleg voor de trekkingen van maart en april voor de BankGiro Loterij.

We vertrouwen er op dat we u op deze wijze voldoende hebben geïnformeerd en dat hiermee de klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

Nationale Postcode Loterij

romyelena
Erg fijn dat de bedragen niet meer geincasseerd worden. Heel fijn. Wel vervelend dat dit gebeurt is, maar goed opgelost!

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?