Klacht Postcode Loterij: Verlopen Hema appeltaart kaartje

Deetjuh

Mijn Hema appeltaart kaart is verlopen zie ik . Ik ben een vrouw alleen en heb niet echt op de gewonnen kaart gelet. Nu heb ik volgende week een feestje met meerdere mensen en wilde ik graag de Hema kaart gebruiken maar het is verlopen

Graag een nieuwe kaart zodat ik mijn bezoek alsnog op appeltaart van de Hema kan tracteren

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Holtuin,

Wat vervelend dat de geldigheid van uw prijs is verlopen. Helaas moeten wij u teleurstellen. Omdat u uw prijs langer dan een jaar geleden heeft gewonnen, kunnen wij u geen vervangende prijs meer toesturen. Wij hopen dat u snel weer een mooie prijs wint in de Nationale Postcode Loterij.

Wij wensen u veel succes met uw deelname!

Nationale Postcode Loterij
    Deetjuh
    De kaart was geldig tot januari 2016!!
    Het is een PRIJS geweest die niet geind is, wat maakt het uit voor de postcodeloterij om opnieuw een Hema taartje prijs uit te reiken
    die in principe al ingecalculeerd was, niet gebruikt door mij als prijswinnares, maar wel gegund was.
    Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Holtuin,

Bedankt voor uw reactie.

Wij begrijpen uw teleurstelling. Helaas kunnen wij u niet nogmaals een Hema Appeltaart cadeaukaart toesturen. U heeft deze prijs gewonnen in december 2014. Voor prijzen die langer dan een jaar geleden gewonnen zijn, kunnen wij geen vervangende prijs meer toesturen.

Wij vertrouwen erop dat wij u op deze manier voldoende geïnformeerd hebben.

Nationale Postcode Loterij