Opgelost door Postcode Loterij: Voordeel agenda 2015

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90471
Gebruiker
Joke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen voordeelagenda 2015 ontvangen postcodeloterij. Terwijl ik alle andere jaren wel agenda's ontvangen heb.
Graag sturen,

Joke

De oplossing

Alsnog opsturen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Klooster-Gaal, vreemd dat u de Voordeelagenda dit jaar niet heeft ontvangen. We hebben u opgezocht in onze administratie en uw gegevens staan helemaal correct genoteerd. Wellicht is er iets fout gegaan bij het bezorgen. Afijn, we sturen u een nieuwe agenda toe. Deze kunt u binnen 3 weken op uw deurmat verwachten. Veel plezier van al het voordeel gewenst!
    Vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Joke
    Datum
    Akkoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen