Opgelost door Postcode Loterij: Vraag over geldigheid koffiecadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 541417
Gebruiker
Nevergiveup#58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag,
Aan de hand van een eerder bij u ingediende vraag over de geldigheid van een koffiecadeaukaart is mijn vraag: Is mijn koffiekaart waarvan de geldigheid per 31.03.2021 is verstreken nog geldig?
Ik heb de kaart niet kunnen gebruiken vanwege de Corona geldende regels/maatregelen.

ik zie uw bericht met belangstelling tegemoet; dank bij voorbaat.

De oplossing

Aub een persoonlijk mailbericht

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd via het bij ons bekende e-mailadres. Ik vertrouw erop dat in deze e-mail al uw vragen beantwoord zijn.

    Heeft u toch nog vragen? Stuurt u dan een reactie op de e-mail. Vervolgens help ik u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Filip
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nevergiveup#58
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is snel en accuraat opgelost; dank!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen