Opgelost door Postcode Loterij: Waardeloze actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 401554
Gebruiker
Liesbeth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb geen AH cadeaukaart ontvangen. De klacht op de website van postcodeloterij geplaatst. Reactie zou dan met 5 werkdagen komen. De actie is dan voorbij. Bellen naar postcodeloterij, sta nu al meer dan 13 minuten in de wacht.

De oplossing

Contact opnemen en de kaart met spoed bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    In onze administratie zie ik dat de cadeaukaart nogmaals naar u toe is gestuurd. Fijn dat het inmiddels is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Thomas
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
De cadeaukaart is inmiddels ontvangen.Jammer dat je eerst moet mailen en het advies krijgt dat bellen voor een snellere oplossing zorgt. Dat je vervolgens meer dan 15 minuten in de wacht staat en via het bandje weer advies krijgt om te mailen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?