Opgelost door Postcode Loterij: Wekelijkse ongewenste post

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101988
Gebruiker
LM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wekelijkse ongewenste post ondanks nee/nee sticker. Ik zou graag geen post meer ontvangen van postcode loterij.

De oplossing

Uit adresbestand verwijderen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Moore,
    Wij zorgen ervoor dat er geen geadresseerde reclamepost meer naar u gestuurd zal worden. Houdt u alstublieft wel rekening met een verwerkingsperiode van ongeveer zes weken, veel post ligt namelijk al klaar voor verzending en kan niet meer tegengehouden worden. Onze excuses hiervoor.
    Om ervoor te zorgen dat u geen ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u inderdaad gebruik maken van een NEE-NEE-sticker. Als u ondanks de sticker toch ongeadresseerde post ontvangt, adviseren wij u om contact op te nemen met uw postbezorger.
    Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn,
    Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Postcode Loterij
  2. Auteur
    LM
    Datum
    Dank voor uw snelle reactie en zie verwijdering graag gebeuren. Ik heb een nee/nee sticker op brievenbus en zal dus ook contact opnemen met postbezorger.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen