Opgelost door Postcode Loterij: Wil geen post meer ontvangen, heb hier totaal geen belangstelling voor.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92346
Gebruiker
Jozef
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb hier niet om gevraagd en wil hier vanaf.
Stuur iedere keer de antwoordenveloppe retour, met het verzoek mij uit het bestand te verwijderen (dit gaat zo al een jaar tevergeefs)

De oplossing

Ophouden met het ongewenste toesturen van loten

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Braat,
    We hebben bij dezen voor u in orde gemaakt dat er geen post meer wordt gedrukt op uw naam en adres. We willen u echter wel vragen rekening te houden met een overgangsperiode in verband met voorgedrukte post. Post die al voorgedrukt ligt, kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Het zou dus kunnen dat u de komende periode nog enkele poststukken van ons ontvangt. Onze excuses daarvoor. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Jozef
    Datum
    Geweldig geholpen. Ben er zelf meer dan een jaar mee bezig geweest en nu binnen 2 dagen opgelost. Dit is een van de beste opossingen die ik ken en steek dit ook niet onder stoelen en banken.
    Nogmaas bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jozef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen