Klacht Postcode Zorgcollectief: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 87724
Gebruiker
Johnbartok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I.v.m de opzegging door Agis van alle klanten die "postcodekorting"kregen, werden wij benaderd door het Postcode Zorgcollectief met het aanbod onze ziektekostenverzekering bij hun organisatie onder te brengen.
Daar gingen wij mee accoord maar de beloofde kortingen klopten ons insziens niet, Wij belden hen op en kregen het advies de polis af te wachten.
Maar die polis kwam maar niet. Na weer een belletje zou het nog twee weken duren, na een derde belletje zou het nog een week duren . Maar er kwam niks. Net weer gebeld (16.00 uur) maar nu neemt niemand de telefoon op. Wel beweert een bandje dat de polis over 2 weken zal komen,
Heb inmiddels prima condities bij een andere zorgverzekeraar gevonden maar kan daar pas zaken mee doen zodra ik de polis van Postcode Zorgcollectief heb ontvangen en opgezegd, Het is de vraag of dat nog lukt, want de organisatie klaagt over "grote drukte" dus het t.z.t. opzeggen zal wellicht pas in 2015 gebeuren. Te laat om nog over te kunnen stappen!

De oplossing

Snelle reactie en liefst annulering van de polis (die maar niet komt)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Postcode Zorgcollectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Johnbartok
    Datum
    Na vele keren vergeefs bellen (9 november, binnen kantoortijd) werd eindelijk de telefoon opgenomen. Klacht ter plekke opgelost, dwz de (nog steeds niet ontvangen) polis is geannuleerd en ik kan nu een andere zorgverzekeraar kiezen

Ook een klacht indienen over Postcode Zorgcollectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen