Klacht Postcode Zorgcollectief: Slechte communicatie

Johnbartok

I.v.m de opzegging door Agis van alle klanten die "postcodekorting"kregen, werden wij benaderd door het Postcode Zorgcollectief met het aanbod onze ziektekostenverzekering bij hun organisatie onder te brengen.
Daar gingen wij mee accoord maar de beloofde kortingen klopten ons insziens niet, Wij belden hen op en kregen het advies de polis af te wachten.
Maar die polis kwam maar niet. Na weer een belletje zou het nog twee weken duren, na een derde belletje zou het nog een week duren . Maar er kwam niks. Net weer gebeld (16.00 uur) maar nu neemt niemand de telefoon op. Wel beweert een bandje dat de polis over 2 weken zal komen,
Heb inmiddels prima condities bij een andere zorgverzekeraar gevonden maar kan daar pas zaken mee doen zodra ik de polis van Postcode Zorgcollectief heb ontvangen en opgezegd, Het is de vraag of dat nog lukt, want de organisatie klaagt over "grote drukte" dus het t.z.t. opzeggen zal wellicht pas in 2015 gebeuren. Te laat om nog over te kunnen stappen!

Snelle reactie en liefst annulering van de polis (die maar niet komt)

Wij vinden dat Postcode Zorgcollectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Johnbartok
    Na vele keren vergeefs bellen (9 november, binnen kantoortijd) werd eindelijk de telefoon opgenomen. Klacht ter plekke opgelost, dwz de (nog steeds niet ontvangen) polis is geannuleerd en ik kan nu een andere zorgverzekeraar kiezen

Ook een klacht indienen over Postcode Zorgcollectief?