Klacht POSTNL: "adres onbekend"

jmtameessen

Beste PostNL,

Een belangrijk pakketje (3SKABA507941731) is nooit aangekomen en als ik track&trace bekijk staat er dat volgens de postbode mijn adres niet klopte (normaal komt al mijn post gewoon aan op dit adres +ik ben de hele dag thuis geweest om het te ontvangen) en het is "retourgezonden"

Echter, het retrouradres is niet het adres van de verzender (dat was in alkmaar) maar een adres in den haag wat volgens google "Dienst onbestelbare postzending" is.

Ik wil nu heel graag alsnog mijn pakket ontvangen maar loop tegen een woud van telefoonnummers en diensten aan die alles naar elkaar doorschuiven omdat ik niet de afzender ben.

Hoe kom ik nu alsnog aan mijn pakketje? Kan ik in den haag langsgaan en mn pakket ophalen? Gaat deze dienst alsnog mn pakketje verzenden (wanneer? en naar welk adres als jullie mijn adres niet herkennen?). Hoe krijg ik zo snel mogelijk dit pakketje alsnog binnen?

Alvast bedankt

zo snel mogelijk mijn pakketje terug, ik heb ov dus kan het in princiepe overal komen ophalen

Geachte mevrouw Meessen,Ik vind het erg vervelend dat u uw zending niet heeft ontvangen. De afzender heeft reeds een onderzoek gestart omdat er geen retouradres aanwezig was op de zending. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender over het verloop van het onderzoek.Met vriendelijke groet,Lotte
    jmtameessen
    De afzender is inderdaad een "onderzoek" begonnen, hierop hebben wij beide 10 dagen GEEN terugbericht over gehoord, waarna ik jullie vorige week nogmaals heb gebeld (45cent per minuut). Na dit bericht is de status van het pakket veranderd in "bezorgd" ondanks het feit dat wij BEIDEN niets hebben mogen ontvangen.
    Als ik jullie nu bel krijg ik te horen dat jullie je werk hebben gedaan en nu niets meer kunnen doen want het pakket is "bezorgd".wat nu? ik wil graag mijn pakket.
    Jennifer
    Geachte mevrouw Meessen, Volgens mijn gegevens is het pakket retour gestuurd op het adres die de afzender heeft aangegeven. Mocht het zo zijn dat de afzender het pakket niet heeft ontvangen kan deze het beste opnieuw contact met PostNL opnemen. We kunnen het onderzoek voor hem heropenen.Met vriendelijke groet,Lotte