Klacht POSTNL: 'Bezorgd' melden als er daadwerkelijk bezorgd is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386105
Gebruiker
J.J. de Vos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling gedaan bij een bedrijf. Track&Trace ontvangen. Op de aangegeven bezorgdag zou de zending tussen 12.45 en 14.45 bezorgd worden. Plots is de status gewijzigd in 'bezorgd' terwijl ik gewoon thuis was. Ook geen briefje waar het eventueel bezorgd zou kunnen zijn. Via een heel omslachtige weg contact opgenomen met PostNL maar daar kon men mij niet verder helpen. Wel kan maandag de afzender contact met PostNL opnemen omdat dat de contractpartner is (de ontvanger is dat niet). Zit dus nu nog zonder mijn bestelling en heb de afzender hiervan in kennis gesteld. Hopelijk kan die iets bereiken bij PostNL zodat ik mijn bestelling alsnog krijg.

De oplossing

Mijn pakket alsnog z.s.m. bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw de Vos,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht/vraag/opmerking heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat ontzettend balen dat uw pakket als bezorgd is gescand en het pakket zelf niet bezorgd is! Ik zie dat u hier zelf telefonisch al een klacht over heeft ingediend. Meer kan ik niet voor u betekenen. De afzender kan hier verder contact met ons over opnemen en u van een passende oplossing voorzien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J. de Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Krijg een mail dat men niets voor mij kan doen omdat ik niet de afzender (dus geen partij) ben. Pakket is inmiddels wel binnen, was een aantal huizen verder afgegeven omdat ik niet thuis zou zijn (was gewoon thuis en de bel werkte ook). Dit zonder briefje in de bus dat het bij buren was afgegeven. Het is dat die buren het kwamen brengen anders had ik nooit iets geweten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen