Opgelost door POSTNL: 'The item is ready for shipment' sinds TWEE WEKEN

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454804
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste PostNL,

Er is een pakket die ik graag wil ontvangen, maar nu zit het al geruime tijd vast als 'ready for shipment' sinds 1-6-2020 (dus TWEE WEKEN):

2020-06-01 01:53 The item is ready for shipment
2020-06-01 01:50 The item is pre-advised to PostNL
2020-05-29 14:23 Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege

Ik kan niet begrijpen hoe dit soort dingen zo lang vastzitten. Is er een probleem met mijn pakket?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

De oplossing

Controleer alstublieft waar en waarom mijn pakket vastzit en adviseer hoe ik het sneller kan ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de verzendcode opgezocht, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet.

    Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn pakket ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen