Klacht POSTNL: 'We hebben u gemist'. Ik was gewoon thuis

VeraC

Vandaag zou tussen 13.40 en 15.40 een pakketje bezorgd worden. Helaas was er om 16.30 nog niks bezorgd. Op de Postnl site hebben we de track en trace code ingevoerd. Er stond 'We hebben u om 15:02 uur gemist.'
Wij zijn echter de hele dag de deur niet uit geweest. We hebben nog even gecheckt of de deurbel misschien kapot was, maar die werkte gewoon. Is de bezorger überhaupt wel langs geweest?

Dat het pakketje wat later komt vind ik op zich niet heel erg, het heeft geen haast. Graag zou ik willen weten waarom de bezorger zegt langs geweest te zijn terwijl hij niet heeft aangebeld.

Geachte heer, mevrouw Crienen.

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger niet heeft aangebeld. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Heeft u wel een kennisgeving ontvangen? Zou u dit kunnen laten weten?

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, wil ik uw melding bespreken met de desbetreffende bezorger. Uiteraard wordt daarbij een registratie van uw melding gemaakt, zodat we de informatie vanuit u ook kunnen gebruiken om onze algemene dienstverlening te verbeteren.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Helma
    PostNL
    VeraC
    Beste Helma,

Bedankt voor uw reactie. Het pakje is de dag erna (maandag) bezorgt bij een Postnl punt. Daar heb ik wel een briefje van in de bus gekregen dus ik heb hem opgehaald. Op het aanbellen na is het verder dus goed afgehandeld.

Vera