Klacht POSTNL: "1" van jullie medewerkers verduisterd klaarblijkelijk mijn post.

Zesdebeuk#302

Sedert enige tijd weet ik dat mijn vriendin vreemdging met 1 van jullie werknemers. Sindsdien valt er bij mij geen post meer in. Ik woon in kerkrade- Mgr.v.Gilstr 140...de postbode 2 straten verder..Dir. Peterstr.18.
SNS bank weet er al van. Evenzo kredietbank Limburg. Mijn Digicode is nooit aangekomen alhoewel verzondenden op 15-7-2019. Wij moeten nu dankzij jullie laakbare medewerkers andere wegen bewandelen. Zou er schade ontstaan, maken wij samen U aansprakelijk

Stappen ondernemen ..en vertrouwenswaardige mensen instellen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Sinds enige tijd ontvangt u geen post meer.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u de post niet meer ontvangt. Ik maak hier graag een klacht over aan, zodat de postbode hierop kan worden aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer verwachtte u de post en hoeveel poststukken verwachtte u? Kunt u ook aangeven wie de afzender van de post is?

- Uw e-mailadres

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Deze spreekt de bezorger hier uiterlijk 13 augustus op aan. Omdat deze klacht intern besproken wordt, ontvangt u hier verder geen terugkoppeling over.

Mijn advies is om onze 'Mijn post' app te gebruiken. Met “MyMail” ontvangt u via de PostNL-app bericht van post die naar uw huisadres verzonden is. Iedere dag vóór 07:00 wordt een melding gestuurd over het aantal poststukken dat naar u onderweg is. Als u de app opent, kunt u klikken op “Mijn Post”. Er wordt dan een foto getoond van adreszijde van de zending zodat bekend is welke post het is.