Klacht POSTNL: "Bezorgpoging niet geslaagd', maar er is geen bezorger langsgekomen.

Thun0312

Ik heb de middag vrij genomen omdat ik een een pakketje verwachtte tussen 10:45 en 13:15. Het is nu rond twaalf, en ik krijg een mailtje met "Bezorgpoging niet geslaagd", waarin staat dat ik het nu pas morgen na 15:00 kan ophalen bij een dichtstbijzijnde locatie. Ik ben de hele ochtend wakker thuis, en ik heb geen bel gehoord, geen postbus zien langsrijden en ik heb zeker geen briefje waarin ze zeggen dat ze langs zijn geweest.

Hoe kan een bezorgpoging niet slagen als ze nog niet eens zijn langs geweest? Als ze voor de vroegst mogelijke bezorgtijd hadden gemeld dat het pakketje niet langs zou komen had ik het misschien nog kunnen begrijpen, maar dit kan echt niet.

Ik wil dat de bezorger maar als nog langs komt, want ik heb mijn halve dag niet vrij genomen om niets te ontvangen.

Als dit niet mogelijk is, wil ik mijn pakketje vandaag al kunnen ophalen bij de postlocatie in Driebergen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket u was thuis, echter wordt er toch aangegeven dat de bezorger niemand heeft aangetroffen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit is gebeurd. Ik wil dit graag doorzetten zodat het met de bezorger besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.