Klacht POSTNL: "Geen reclame" sticker, en toch wordt de hele bundel in mijn bus gedeponeerd.

Klachtnummer
# 625225
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks "Nee" sticker ontvang ik de laatste 3 weken toch heel pak reclamefolders.

Gewenste oplossing

Stoppen met bundel reclame in mijn bus te deponeren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. In uw bericht heeft u aangegeven dat u de laatste drie weken ongeadresseerde reclame in uw brievenbus krijgt. Graag reageer ik op uw bericht.

    We hebben uw melding inmiddels via de telefoon besproken en ik hoop dat u snel van die bundels reclamepost af bent.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen