Klacht POSTNL: "Gesloten verklaring" als excuus voor vertraging/drukt

Klachtnummer
# 611888
Gebruiker
PostNietLiegen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook ik krijg het bericht dat ivm een "gesloten verklaring" van het afleveradres, mijn pakketje 2 dagen later wordt bezorgd.

Op dit adres zit al jarenlang een kringloopwinkel c.q. PostNL afhaalpunt dat iedere dag geopend is.

Wees dan eenprofessioneel bedrijf en geef eerlijk aan dat er problemen zijn met je planning / bezorging / ... en dat jullie de toegezegde aflevermomenten niet kunnen waarmaken. Maar met zo'n opzichtige #smoes komen, dan neem je je klanten niet serieus.

Gewenste oplossing

Gewoon bezorgen op het toegezegde moment en als dat ècht niet mogelijk is duidelijk communiceren o.v.v. de waarheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen