POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht POSTNL: "Gesloten verklaring" als excuus voor vertraging/drukt
Details
Klacht
Ook ik krijg het bericht dat ivm een "gesloten verklaring" van het afleveradres, mijn pakketje 2 dagen later wordt bezorgd.Op dit adres zit al jarenlang een kringloopwinkel c.q. PostNL afhaalpunt dat iedere dag geopend is.
Wees dan eenprofessioneel bedrijf en geef eerlijk aan dat er problemen zijn met je planning / bezorging / ... en dat jullie de toegezegde aflevermomenten niet kunnen waarmaken. Maar met zo'n opzichtige #smoes komen, dan neem je je klanten niet serieus.
Gewenste oplossing
Gewoon bezorgen op het toegezegde moment en als dat ècht niet mogelijk is duidelijk communiceren o.v.v. de waarheid.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.