Klacht POSTNL: "Gratis" product betalen door slechte behandeling retourzending

Klachtnummer
# 311335
Gebruiker
Milan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij een laptop die ik heb gekocht bij Alternate Nederland een gratis Bluetooth-box gekregen. Omdat de laptop niet aan m'n wensen voldeed heb ik deze geretourneerd, de Bluetooth-box inclusief.

Bij het transport door PostNL naar Alternate Nederland is het product dusdanig beschadigd dat deze onverkoopbaar is verklaard door het personeel. Mijn retour is dus afgekeurd en op de creditnota van de laptop is de complete aanschafwaarde van de box (€199,-) afgetrokken. Het product was in de originele verpakking met het originele verpakkingsmateriaal verpakt.

De oplossing

PostNL heeft door slechte behandeling van mijn pakket schade toegebracht aan mijn geretourneerde "gratis" product, waardoor ik nu de complete aanschafwaarde (€199,-) moet betalen. Ik wil dat PostNL dit vergoedt en mijn schadeloos stelt van deze schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Milan
    Datum

Ook een klacht indienen over POSTNL?