Klacht POSTNL: "incorrecte adresgegevens"

DaanG

Volgens postnl zijn er geen adresgegevens op een pakket wat ik verwacht uit de VS wat van een webshop komt. Dit terwijl DHL dit wel heeft kunnen bezorgen richting Nederland, contact opgenomen met klantenservice en moet het vrijdag maar weer proberen en dan weten ze (hopelijk) of het pakket retour moet of toch kan worden geleverd.

Duidelijk worden of het retour moet hierdoor en of er iets aan kan worden gedaan aangezien ik dan weer hoge verzendingskosten moet betalen

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan nieuwe gegevens te zien in ons systeem is dit pakket inmiddels aan u uitgereikt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.