Klacht POSTNL: "incorrecte adresgegevens"

Klachtnummer
# 336363
Gebruiker
DaanG
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Volgens postnl zijn er geen adresgegevens op een pakket wat ik verwacht uit de VS wat van een webshop komt. Dit terwijl DHL dit wel heeft kunnen bezorgen richting Nederland, contact opgenomen met klantenservice en moet het vrijdag maar weer proberen en dan weten ze (hopelijk) of het pakket retour moet of toch kan worden geleverd.

Gewenste oplossing

Duidelijk worden of het retour moet hierdoor en of er iets aan kan worden gedaan aangezien ik dan weer hoge verzendingskosten moet betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan nieuwe gegevens te zien in ons systeem is dit pakket inmiddels aan u uitgereikt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen