Klacht POSTNL: "Ongeldig/incompleet" post retour

MvdB

Ik ben de verzender van het pakket en ik kreeg het terug met een "Ongeldig/incompleet" sticker bij. Het adres is online correct gefrankeerd en het staat duidelijk te vinden door Google Maps.

In de bijlage kan je het goed zien. Het staat een retour sticker er boven: "RETOUR - ongeldig/incompleet adres" (met rood getoond).

Ik wil graag mijn geld terug.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    MvdB
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer genoeg is de retournering niet terug te draaien, maar heb ik een registratie gemaakt zodat wij kunnen monitoren of dit vaker voorkomt bij dit land van bestemming zodat eventueel actie kan worden ondernomen. Ook heb ik de verzendkosten vergoed. Het bedrag zal binnen veertien dagen naar uw IBAN-nummer worden overgemaakt. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.