Klacht POSTNL: "Ongeldig/incompleet" post retour

Klachtnummer
# 602277
Gebruiker
MvdB
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben de verzender van het pakket en ik kreeg het terug met een "Ongeldig/incompleet" sticker bij. Het adres is online correct gefrankeerd en het staat duidelijk te vinden door Google Maps.

In de bijlage kan je het goed zien. Het staat een retour sticker er boven: "RETOUR - ongeldig/incompleet adres" (met rood getoond).

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    MvdB
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer genoeg is de retournering niet terug te draaien, maar heb ik een registratie gemaakt zodat wij kunnen monitoren of dit vaker voorkomt bij dit land van bestemming zodat eventueel actie kan worden ondernomen. Ook heb ik de verzendkosten vergoed. Het bedrag zal binnen veertien dagen naar uw IBAN-nummer worden overgemaakt. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen