Klacht POSTNL: " we hebben u gemist ", terwij ik thuis ben. nu 2x achter elkaar,zelfde pakket

Klachtnummer
# 364396
Gebruiker
Erzabeth
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket op zaterdag en vandaag niet bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben!

De oplossing

Antwoord geven op wat er in godsnaam aan de hand is

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger twee keer niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welk adres moest het pakket bezorgd worden? U geeft hier namelijk een ander adres op, dan dat in de Track & Trace staat. Kunt u dat verklaren?

    - Uw e-mailadres.

    - Heeft u zaterdag en maandag ook geen 'We hebben u gemist' kaartje in de brievenbus ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Erzabeth
    Datum
    Uiteindelijk bij de buurman kunnen ophalen, die ook problemen heeft gehad met meneer. Ging om pakket bezorgd wat niet gebeurt was. Schreeuwend tegen mijn buurman, " ik heb het wel bezorgd", toen hij aangesproken werd.
    Ik wacht nog op een excuus van desbetreffende 1 op 1, en van de werkgever dat hij/zij iets doet aan deze persoon.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te vernemen dat u het inmiddels in uw bezit heeft. Het is niet mogelijk om een persoonlijk excuus te krijgen. Ik zie dat u de klacht ook via chat heeft doorgegeven. Via die weg is het besproken het via de leidinggevende met de bezorger zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

    Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen