Klacht POSTNL: " we hebben u gemist ", terwij ik thuis ben. nu 2x achter elkaar,zelfde pakket

Erzabeth

Pakket op zaterdag en vandaag niet bezorgd terwijl ik gewoon thuis ben!

Antwoord geven op wat er in godsnaam aan de hand is

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger twee keer niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Op welk adres moest het pakket bezorgd worden? U geeft hier namelijk een ander adres op, dan dat in de Track & Trace staat. Kunt u dat verklaren?

- Uw e-mailadres.

- Heeft u zaterdag en maandag ook geen 'We hebben u gemist' kaartje in de brievenbus ontvangen?

Erzabeth
    Uiteindelijk bij de buurman kunnen ophalen, die ook problemen heeft gehad met meneer. Ging om pakket bezorgd wat niet gebeurt was. Schreeuwend tegen mijn buurman, " ik heb het wel bezorgd", toen hij aangesproken werd.
    Ik wacht nog op een excuus van desbetreffende 1 op 1, en van de werkgever dat hij/zij iets doet aan deze persoon.
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te vernemen dat u het inmiddels in uw bezit heeft. Het is niet mogelijk om een persoonlijk excuus te krijgen. Ik zie dat u de klacht ook via chat heeft doorgegeven. Via die weg is het besproken het via de leidinggevende met de bezorger zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.