Opgelost door POSTNL: -Amsterdam-Linehaul Arrival:Arrived Amsterdam

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 535989
Gebruiker
Adrian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben bezorgd over wanneer mijn pakket komt, het is alleen, maar 11 dagen geleden dat mijn pakket bij "-Amsterdam-Linehaul Arrival:Arrived Amsterdam" kwam, maar ik zag deze post in "klachtenkompas" en bij hem is zijn pakketje bij "Amsterdam linehaul" sinds 6 april en zijn pakketje is nog steeds daar. In die post had PostNL geschreven dat het niet in hun systeem zat, maar op de tracking site "global.cainiao" stond voor mij en voor hem PostNL (zie bijlagen). Dus ik wil vragen of jullie weten of er iets gebeurt is in Amsterdam Linehaul, dit is eigenlijk de eerste keer dat die daar komt omdat mijn andere pakketten uit buitenlanden kwamen altijd bij Liege-Linehaul




De klacht die ik gezien had: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/postnl/klachten/het-gaat-om-deze-pakketje-uit-china-3salx000003855899-ligt-vanaf-6-april-al-in-amsterdam-linehaul-ar/details?complaintId=6e4ba215-2628-4411-95e4-88d6adc63b66

De oplossing

Antwoord op mijn vraag: " of jullie weten of er iets gebeurt is in Amsterdam Linehaul"

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adrian
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL had gelijk, het heeft te maken met DHL, ik ga bij hun een klacht/email schrijven, en we zullen zien of we te weten te komen waarom het zo lang duurt bij Amsterdam linehaul: https://www.dhl.com/nl-nl/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=3SALX000004031178 . . . MAAR, als PostNL de antwoord op mijn vraag weet Zie ik dan graag een antwoord tegemoet PS: het kwam na 14 dagen liggen in Amsterdam linehaul
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen