Opgelost door POSTNL: Bezorgtijd nog onbekend Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt

THEGAGARIN

Beste,

Ik verwacht een pakket dat via post NL verzonden is op 08/01 en geleverd zou worden op 12/01. Op 12/01 werd de status van het pakketje in Track en Trace opeens gewijzigd naar 'Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt Bezorgtijd nog onbekend'. Intussen staat de status in Track en Trace nog steeds op 'Bezorgtijd nog onbekend Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt' en wordt er helemaal geen nieuwe informatie geleverd.
Ik begrijp dat het druk is in deze periode, maar het is nu wel heel lang vertraagd en het is heel lastig als je zo weinig info krijgt.

Ivan

Zsm mijn pakket bezorgd krijgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de informatievoorziening rondom de bezorging van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de informatievoorziening via de track en trace pagina geen duidelijkheid verschaft. Vanwege de huidige drukte kunnen niet alle binnenkomende pakketten direct worden verwerkt en bezorgd. U ontvangt pas weer informatie op het moment dat uw pakket gesorteerd is en met de bezorger onderweg gaat. Het is altijd van belang om naast het verwachte bezorgmoment ook naar de werkelijke status van het pakket te kijken. Pas als de tekst 'Bezorger is onderweg' verschijnt mag u ervan uitgaan dat uw pakket op die dag geleverd zal worden. Zo te zien mag u het pakket vandaag verwachten. Mijn excuses voor het feit dat de bezorging tot vandaag onzeker is geweest.

THEGAGARIN