Klacht POSTNL: Heb bedoeld poststuk dus niet verstuurd.

Klachtnummer
# 67466
Gebruiker
Frezwiers-cassee
Datum
1 reactie

Details

De klacht



ken van Meggelen aan de chopinstraat niet.Heb bedoeld poststuk dus niet verstuurd,Gaarne rectificatie Uwerzijds. Bij voorbaat dank. F.Zwiers.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Zwiers,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een portokaart heeft ontvangen voor een persoon die niet bij u bekend is. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.Aangezien u aangeeft dat het betreffende poststuk voor een onbekend persoon is en niet door u verzonden is, adviseer ik u de portokaart aan ons te retourneren. Dit kunt u doen door de sticker van de kaart te verwijderen en de kaart terug te sturen met de melding 'afgeboekt in overleg met Klantenservice'. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?