Klacht POSTNL: Hele goede verpakking en geschreven Breekbaar op doosje inhoud toch stuk bij ontvanger aang.

Klachtnummer
# 393364
Gebruiker
GaveMango#353 Lichte Vijg#220
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakje verzonden vrijdag 27 ste september. De inhoud was een Engels schaaltje en een kleine agenda. super goed verpakt in een doosje van Premira. Schaaltje is gebroken aangekomen. Waarop ook op het doosje Breekbaar was geschreven.
Porto kosten zijn best kostbaar maar inhoud was ook kostbaar. Wat doen ze met de pakketjes dat dit kan gebeuren.!!

De oplossing

Dat degene die bij jullie werkzaam zijn wat zorgvuldiger met de pakketjes ed omgaan. Hierover was ik erg boos en teleurgesteld.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket beschadigd is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Indien het om briefpost gaat zonder code verneem ik graag op welke datum het is aangekomen en of er een excuusbrief bij de zending zat.

    - Wat is het adres van de geadresseerde?

    - Was de verpakking beschadigd?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GaveMango#353 Lichte Vijg#220
    Datum
    3SKABA792577687 aan. Tuinstraat 134, 6828BE Arnhem. Inhoud goed verpakt en stevigdoosje. Inhoud Engels Rozen schaaltje kapot.
    monamargie@gmail.com
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte, heer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

    Ik heb een klacht voor u geregistreerd en dit naar het depot gestuurd. Hier zal er extra op gelet worden zodat het niet weer voor zal komen. Dit zal intern in de gaten worden gehouden dus u ontvangt hier geen bericht meer over. Deze zending is zonder aanvullende dienst verzonden en daarom is er geen vergoeding mogelijk.
    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?