Klacht POSTNL: Het is een zooitje bij Pistnl

RMH

Pakketten liggen weken in het depot van Postnl en alle vragen worden beantwoord dat je contact op moet nemen met de verzender. Je kan nergens van op aan en het gaat maar door. Wanneer wordt eens ingegrepen want dit kan echt niet.

Dat ze niet alles afschuiven en zorgen dat de pakketten normaal worden bezorgd. 2 maanden in het depot is een schande

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aantal pakketten nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de pakketten wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de coronamaatregelen zijn pakketten naar en vanuit het buitenland soms langer onderweg. Ik wil graag de status van uw zendingen bekijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace-codes van uw pakketten? Deze code begint met 3S of lijkt op AB123456789CD.

RMH
    Privé