Klacht POSTNL: Het is een zooitje bij Pistnl

Klachtnummer
# 462639
Gebruiker
RMH
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Pakketten liggen weken in het depot van Postnl en alle vragen worden beantwoord dat je contact op moet nemen met de verzender. Je kan nergens van op aan en het gaat maar door. Wanneer wordt eens ingegrepen want dit kan echt niet.

Gewenste oplossing

Dat ze niet alles afschuiven en zorgen dat de pakketten normaal worden bezorgd. 2 maanden in het depot is een schande

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aantal pakketten nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de pakketten wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door de coronamaatregelen zijn pakketten naar en vanuit het buitenland soms langer onderweg. Ik wil graag de status van uw zendingen bekijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de Track & Trace-codes van uw pakketten? Deze code begint met 3S of lijkt op AB123456789CD.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    RMH
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen