Klacht POSTNL: Pakket terug gestuurd naar Amerika omdat Postnl verzuimd mij een afhaalbericht te sturen

Klachtnummer
# 407919
Gebruiker
Artisan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Omdat ik vanwege een BTW pakket uit Amerika geen bericht thuis heb ontvangen dat het bij een afhaalpunt lag, is het na een week weer terug gestuurd. Verzendkosten kwijt á $ 80,00 en pakket kwijt. Dankjewel Postnl

De oplossing

Verzendkosten terug betalen, want die moet ik nu weer betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de aflevering van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In uw bericht geeft u aan dat u geen afhaalbericht voor dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb aan de hand van uw barcode de statusinformatie bekeken, maar het bezorg adres dat aan dit pakket is gekoppeld komt niet overeen met het adres dat u heeft genoemd in uw contact gegevens. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat dit niet goed is verlopen. Voor meer informatie over het pakket of de adressering adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Ik mag u geen adresgegevens verstrekken. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor een vergoeding aan te bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen