Klacht POSTNL: Pakket terug gestuurd naar Amerika omdat Postnl verzuimd mij een afhaalbericht te sturen

Artisan

Omdat ik vanwege een BTW pakket uit Amerika geen bericht thuis heb ontvangen dat het bij een afhaalpunt lag, is het na een week weer terug gestuurd. Verzendkosten kwijt á $ 80,00 en pakket kwijt. Dankjewel Postnl

Verzendkosten terug betalen, want die moet ik nu weer betalen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de aflevering van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In uw bericht geeft u aan dat u geen afhaalbericht voor dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb aan de hand van uw barcode de statusinformatie bekeken, maar het bezorg adres dat aan dit pakket is gekoppeld komt niet overeen met het adres dat u heeft genoemd in uw contact gegevens. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat dit niet goed is verlopen. Voor meer informatie over het pakket of de adressering adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Ik mag u geen adresgegevens verstrekken. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor een vergoeding aan te bieden.